Lacoste Slam Jam store

Renе Lacoste е изключително успешен и иновативен тенисист. Наричат го "Крокодила" заради упоритостта и решителността му на тенис корта. Прозвището му е дадено от феновете, след като се обзалага с капитана си за купа "Дейвис", че ще му купи куфар от крокодилска кожа, ако спечели определен мач. Оттук идва и логото на Lacoste. През 1933 г. René Lacoste и Андре Жилие официално стартират марката Lacoste. Те започват да произвеждат тениска с бродирано на гърдите лого на крокодил, вдъхновено от прякора на René. Логото на крокодил е едно от най-разпознаваемите лога в света на модата. С течение на годините Lacoste разширява продуктовата си гама, като включва не само поло блузи, но и голямо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари. Спортният стил на марката се превръща в синоним на небрежна елегантност. В допълнение към дрехите и аксесоарите Lacoste е известен и с линията си от аромати. Техните аромати често отразяват спортния и елегантен имидж на марката. През 2023 г. марката представи свежа колекция облекла, изработена в сътрудничество с Sporty & Rich, която е пълна със стилни спортни облекла.