Лилаво Patta END.

Когато се появява за първи път на пазара, Patta първоначално е бутик за маратонки, основан през 2004 г. от Гийом "Джи" Шмид и Едсон Сабахо. Подобно на това как хората се редят на опашка пред магазин за сладолед в горещ летен ден, хората се стичат в Patta, за да се сдобият с уникалните и модерни маратонки. Маратонките на Patta бяха гореща тенденция, възхищаваха се на техния външен вид, качество, както и на това, че пренасят същността на уличната култура. Въпреки това Patta не свърши дотук. Както познаваме марката сега, тя се е превърнала в икона на уличното облекло, която предлага иновативни продукти, поддържащи интереса ви. Всеки артикул на Patta е внимателно проектиран, като се държи сметка за уличната култура. Изглежда, че хората обичат артикулите за улично облекло на Пата, независимо дали става въпрос за собствен продукт на марката или за сътрудничество с други известни марки като Nike, New Balance или Vans и др. Основателите на Пата се опират на основополагащата си любов към маратонките и създават марка за улично облекло, която отразява тяхното виждане за градската култура. Успехът на марката се дължи не само на качествените ѝ продукти, но и на участието ѝ в различни културни и музикални събития. Patta е не само марка, но и семейство.

1 от 2