Когато adidas решава да обедини усилията си с дизайнера Yohji Yamamoto, е създадена първата луксозна спортна обувка. Такава често срещана и търсена комбинация днес. Ямамото е много успешен дизайнер, от чийто талант черпят вдъхновение много други марки и артисти като Hermés или Elton John. Прогресивният подход към създаването на външния вид на цели колекции, заедно с ноу-хауто на adidas, създава уникален стил, изпълнен с изненадваща елегантност. Сътрудничеството започна през октомври 2002 г. Името съчетава Y като Ямамото и числото 3 като "три ивици" - търговска марка на adidas.
Филтри
Medicom Toy
SQUID GAME SOLDIER 2-PACK 100% and 400% BE@RBRICK set
от 640,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 55%
DAILY PAPER
Secret Rhythm Oversized Short Sleeve T-Shirt
от 199,00 лв.
от 90,00 лв.
Налични в 3 магазини
- 30%
Nike ACG
“Wolf Tree” Polartec® Men’s Full-Zip Top
от 323,00 лв.
от 227,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
1 от 5