Подобно на децата на 90-те години, тази марка е израснала с графити и свързаните с тях субкултури. Тя отразява музиката, изкуството, но и спорта. И точно както децата на 90-те пораснаха, така и WOOD WOOD се превърна в по-изтънчена съвременна мода през годините със залъгващ спортен акцент, когато става въпрос за функционалност. Въпреки това марката не е забравила своето вътрешно дете и е запазила значителната игривост и до днес.
Филтри
- 50%
Medicom Toy
BE@RBRICK Wile E. Coyote 100% & 400%
от 538,00 лв.
от 270,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 47%
Rick Owens
SSENSE x TVHKB Edition Trucker Shorts
от 1 037,00 лв.
от 559,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 43%
Rick Owens
SSENSE x TVHKB Edition Dylan T-Shirt
от 675,00 лв.
от 391,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
1 от 3