В САЩ те имат New Balance, а във Финландия са измислили своя собствена марка маратонки, която има някои прилики с американския си приятел. Karhu маратонките са на пазара от 1916 г. и оттогава са символ на бащините обувки във Финландия. Техните най-известни силуети, като Fusion или Synchron, са много популярни сред хората, които не се интересуват от големи марки. Моделът Karhu Fusion е една от емблематичните маратонки, произвеждани от финландската марка спортни обувки. Karhu Fusion се отличава с характерен и непреходен дизайн, характеризиращ се със смели цветови комбинации, често използващи контрастни панели. Горната част на маратонката обикновено е изработена от комбинация от първокласни материали, включително велур, кожа и мрежа, които предлагат едновременно стил и издръжливост. Следващият в редицата е силуетът Synchron, който има глобална база от фенове, а ентусиастите оценяват съчетанието от стил и производителност. Това, което е специално за маратонките Karhu, е технологията Fulcrum. Фулкрумът е точка на въртене, разположена под свода на стъпалото, която подобрява плавността и ефективността на стъпката, като същевременно осигурява стабилност. Марката си сътрудничи и с други спортни марки като Hanon. Ако търсите забавно и сладко сътрудничество, Karhu също се обедини с шведския анимационен филм Moomin, за да създаде маратонки със закачлив дизайн. Интересното за марката е, че известните три ивици, използвани днес от adidas, първоначално са били търговска марка на Karhu до 1952 г. и те продават търговската марка на adidas за 1600 евро + две бутилки страхотно финландско уиски. Каква сделка.