Маратонки по ваш избор

<p>&nbsp;</p>
Old Skool

През 1977 г. се ражда една емблематична обувка, която донякъде определя бъдещия облик на Vans. За първи път днес можем да видим толкова добре позната и значима ивица отстрани на маратонката, която се е превърнала в отличителен белег на марката. През 80-те години на миналия век става все по-популярно персонализирането на обувки и аксесоари. Може би с обикновен маркер. Това довежда Стив Ван Дорен до идеята да създаде версия на старите училища в цветова комбинация с много различни материали и оформления, които да отразяват индивидуалността на притежателите им. Vans винаги се е опирала на творчеството на художниците и е процъфтявала благодарение на тяхната готовност да излязат извън вселената на Ван. През 90-те години на миналия век, благодарение на сътрудничеството с марката Marc Jacobs, която принадлежи към сферата на висшата мода, Old Skools успява да се отдаде на издания от първокласни материали, топ модели и особено на малки лимитирани серии. Скоро след това започва дългогодишно приятелство с Supreme, което продължава и до днес. Освен скейтърите и художниците на графити, тези специфични Vansky харесват и пънк рок групите, които носят невероятна видимост директно от сцените и разпространяват информация за тях в САЩ.

Vans

Компанията Vans е основана в Анахайм, Калифорния, от Пол Ван Дорен заедно с партньорите му Джим Ван Дорен, Горди Лий и Серж Делия. Първоначално марката е наречена Van Doren Rubber Company. На 16 март марката открива първия си магазин и в същия ден 12 клиенти закупуват обувки, известни сега като модела "Authentic", който се характеризира със семпъл дизайн от платно и лепкава гумена подметка. Марката изпитва и финансови предизвикателства поради засилената конкуренция и променящите се предпочитания на потребителите. Днес тя е една от най-ценените марки за улично облекло с богата история, особено в общността на скейтърите. От силната си връзка със спорта Vans открива закрити скейтпаркове, известни като "House of Vans", на различни места, предоставяйки на скейтбордистите пространства за тренировки и участие в културни събития. Въпреки че скейтбордингът остава в основата на нейната идентичност, Vans разшири продуктовата си гама, включвайки различни shoe styles, apparel, accessories, и сътрудничества, които отговарят на широк спектър от стилове на живот и модни предпочитания.

1 от 3