Renе Lacoste е изключително успешен и иновативен тенисист. Наричат го "Крокодила" заради упоритостта и решителността му на тенис корта. Прозвището му е дадено от феновете, след като се обзалага с капитана си за купа "Дейвис", че ще му купи куфар от крокодилска кожа, ако спечели определен мач. Оттук идва и логото на Lacoste. През 1933 г. René Lacoste и Андре Жилие официално стартират марката Lacoste. Те започват да произвеждат тениска с бродирано на гърдите лого на крокодил, вдъхновено от прякора на René. Логото на крокодил е едно от най-разпознаваемите лога в света на модата. С течение на годините Lacoste разширява продуктовата си гама, като включва не само поло блузи, но и голямо разнообразие от дрехи, обувки и аксесоари. Спортният стил на марката се превръща в синоним на небрежна елегантност. В допълнение към дрехите и аксесоарите Lacoste е известен и с линията си от аромати. Техните аромати често отразяват спортния и елегантен имидж на марката. През 2023 г. марката представи свежа колекция облекла, изработена в сътрудничество с Sporty & Rich, която е пълна със стилни спортни облекла.
Филтри
- 40%
Jacquemus
'Les lunettes Croisière' Square Sunglasses
от 616,00 лв.
от 370,00 лв.
Налични в 2 магазини
- 42%
Jacquemus
Le Raphia 'Le Bandeau Pralu' Camisole
от 313,00 лв.
от 184,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 22%
Jacquemus
Les Classiques 'Le Hoodie Gros Grain'
от 626,00 лв.
от 489,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 37%
Jacquemus
Off-White Les Classiques 'Le Hoodie Typo'
от 880,00 лв.
от 556,00 лв.
Предлага се в 1 магазин