Подобно на децата на 90-те години, тази марка е израснала с графити и свързаните с тях субкултури. Тя отразява музиката, изкуството, но и спорта. И точно както децата на 90-те пораснаха, така и WOOD WOOD се превърна в по-изтънчена съвременна мода през годините със залъгващ спортен акцент, когато става въпрос за функционалност. Въпреки това марката не е забравила своето вътрешно дете и е запазила значителната игривост и до днес.
Филтри
- 70%
Pleasures
END. x Sexual Satisfaction Fastest Tee
от 108,00 лв.
от 33,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 30%
Pleasures
X Joy Division INTERZONE SWEATER VEST
от 350,00 лв.
от 245,00 лв.
Предлага се в 1 магазин
- 36%
Mizuno
Sky Medal β White Sand/ Quicksilver/ Snow White
от 313,00 лв.
от 203,00 лв.
Налични в 4 магазини
1 от 14