Маратонки по ваш избор

Club C

C за Champion и Classic. Пол Браун е бащата на тези емблематични маратонки, които са пуснати през 80-те години на миналия век, най-вече в Обединеното кралство, и досега се носят с тях. Първоначално предназначени само за тенис корта, сега маратонките са сред иконите на винтидж маратонките благодарение на финия си дизайн и комфорта, който осигуряват. Reebok Club Cs един от най-добре изглеждащите винтидж силуети на всички времена, а същото важи и за популярността. Маратонките са се развивали с течение на времето, но преиздаванията и новите разцветки винаги са запазвали същия вид, в който хората са се влюбили. Тези обувки имат идеалната ценова точка, въпреки че са издръжливи, удобни и стилни. От скейтъри до рапъри, Club C са одобрени и обожавани. Наскоро Reebok добави своята технология Pump, въпреки че тя е малко остаряла. Това е система за промяна на прилягането, която надува обувките, за да осигури на ползвателите им още по-удобно прилягане. Cs се превърнаха във феномен и те летят от рафтовете.

Reebok

Reebok е основана през 1958 г. в Англия, а името ѝ идва от африканската дума "rhebok", която е вид антилопа. Това уникално име отразява фокуса на марката върху скоростта и пъргавината. През 80-те години на миналия век Reebok се възползва от манията по фитнеса, като става лидер в производството на обувки за аеробика. Техният модел Freestyle, често в ярки цветове, стана емблематичен за фитнес класовете по целия свят. През 2005 г. Reebok е придобит от adidas Group, което позволява на Reebok да се възползва от ресурсите на adidas, като същевременно запазва идентичността на своята марка. Но марката невинаги е била в своя блясъкtest. Няколко десетилетия след създаването си компанията изпитва финансови затруднения. Пазарът не е лесен и се конкурира с марки като Nike или adidas, е като да бягаш маратон през целия си живот. Ако трябва да изброим всички спортни марки, които са направили съчетанието между мода и спорт, ще сме тук цяла вечност. За да запази актуалността си, през годините Reebok претърпя няколко обновявания на марката. Тези усилия целяха да се свържат с по-младите потребители, като същевременно запазят основната идентичност на компанията.

1 от 2