Идеята за Nike SB е вдъхновена от две ключови събития в края на 90-те години на миналия век - възраждането на популярността на скейтбординга и пускането на Nike Dunk , баскетболна обувка, която скейтбордистите започват да възприемат заради нейния дизайн и издръжливост. Nike SB официално стартира през март 2002 г. с четири първоначални разцветки Dunk Ниски Pro. С това Nike навлиза на пазара за скейтборд. Nike SB си е сътрудничил с много професионални скейтбордисти, като Пол Родригес, Stefan Janoski, и Eric Koston, за да създаде модели обувки с автограф, съобразени с индивидуалните им стилове на каране на скейтборд. През 2023 г. марката пусна друг съвместен силует Dunk с Юто Хоригоме - победител в първите Олимпийски игри по скейтборд. Привързаността към скейтбординга накара Nike SB да пусне специално приложение, наречено "Nike SB", което да обслужва общността на скейтбордистите. Приложението предоставя съдържание, свързано със скейт, новини и публикации на продукти. Марката е известна с креативните си и уникални теми за изданията на маратонки. Някои от темите включват вериги за бързо хранене като McDonald's и Starbucks, както и сътрудничество с магазини за скейтборд и художници.
Филтри