Кафяво Nike SB

Идеята за Nike SB е вдъхновена от две ключови събития в края на 90-те години на миналия век - възраждането на популярността на скейтбординга и пускането на Nike Dunk , баскетболна обувка, която скейтбордистите започват да възприемат заради нейния дизайн и издръжливост. Nike SB официално стартира през март 2002 г. с четири първоначални разцветки Dunk Ниски Pro. С това Nike навлиза на пазара за скейтборд. Nike SB си е сътрудничил с много професионални скейтбордисти, като Пол Родригес, Stefan Janoski, и Eric Koston, за да създаде модели обувки с автограф, съобразени с индивидуалните им стилове на каране на скейтборд. През 2023 г. марката пусна друг съвместен силует Dunk с Юто Хоригоме - победител в първите Олимпийски игри по скейтборд. Привързаността към скейтбординга накара Nike SB да пусне специално приложение, наречено "Nike SB", което да обслужва общността на скейтбордистите. Приложението предоставя съдържание, свързано със скейт, новини и публикации на продукти. Марката е известна с креативните си и уникални теми за изданията на маратонки. Някои от темите включват вериги за бързо хранене като McDonald's и Starbucks, както и сътрудничество с магазини за скейтборд и художници.

Nike SB

Идеята за Nike SB е вдъхновена от две ключови събития в края на 90-те години на миналия век - възраждането на популярността на скейтбординга и пускането на Nike Dunk , баскетболна обувка, която скейтбордистите започват да възприемат заради нейния дизайн и издръжливост. Nike SB официално стартира през март 2002 г. с четири първоначални разцветки Dunk Ниски Pro. С това Nike навлиза на пазара за скейтборд. Nike SB си е сътрудничил с много професионални скейтбордисти, като Пол Родригес, Stefan Janoski, и Eric Koston, за да създаде модели обувки с автограф, съобразени с индивидуалните им стилове на каране на скейтборд. През 2023 г. марката пусна друг съвместен силует Dunk с Юто Хоригоме - победител в първите Олимпийски игри по скейтборд. Привързаността към скейтбординга накара Nike SB да пусне специално приложение, наречено "Nike SB", което да обслужва общността на скейтбордистите. Приложението предоставя съдържание, свързано със скейт, новини и публикации на продукти. Марката е известна с креативните си и уникални теми за изданията на маратонки. Някои от темите включват вериги за бързо хранене като McDonald's и Starbucks, както и сътрудничество с магазини за скейтборд и художници.

Да се пързаляш със стил никога не е било по-лесно

Nike е по целия свят и марката наистина се опитва да задоволи нуждите на всички. След като марката пусна силуета Dunk и видя колко голям отзвук предизвика в скейтборд общността, тя реши да създаде подмарка на име Nike SB, която черпи вдъхновение от скейт културата, за да създава функционални и стилни продукти, които са създадени, за да отговарят на нуждите на скейтбордистите. Силуетите, пуснати в рамките на линията, са непреходни, като например Blazers, а някои от тях носят наследството на професионални колоездачи, като Nike SB Janoski- обувка с минималистичен и семпъл дизайн, разработена в сътрудничество с Stefan Janoski, или Nike SB Nyjah Free , която се отличава с лека, гъвкава конструкция и уникална гумирана горна част, проектирана от Nyjah Huston и Nike. Когато преминем към най-емблематичните силуети, това определено е Dunk Ниски в SB римейк на оригиналната баскетболна обувка. Можете да намерите тези маратонки в различни варианти, разцветки и сътрудничества. Списъкът със сътрудничества включва интересни модни марки като Concepts, Frame или HUF. Освен това предлага нетрадиционни партньорства, напримерample с компании за напитки като Jarritos или Heineken, и тъй като става дума за общността на скейтърите, разбира се, трябва да включим сътрудничеството с Юто Хоригоме, победителя на първите Олимпийски игри по скейтборд. Можем да продължим с години, но сами можете да се убедите колко невероятни са маратонките.