Маратонки по ваш избор

<p>&nbsp;</p>
Gazelle

Емблематичен силует, който запазва популярността си от средата на 60-те години на миналия век и достига своя пик през 70-те години. В него е включен съвсем нов кант на петата и е обновен с подметка от микроклетки с шестоъгълна шарка. Gazelle е първата спортна обувка от велур в историята на марката. Обикновено се е използвала кожа, но велурът е по-лек и има същите защитни свойства. Заедно със силуета Campus или Samba те създават приятно винтидж трио, което има силно ретро усещане и същевременно е лесно комбинируемо. Първоначално Gazelles се предлагаха в червена и синя разцветка с характерните бели ивици отстрани. През 2016 г. Жан Халифе, дизайнер на обувки в adidas Originals, заяви, че са се постарали да пресъздадат перфектната реплика на архивната обувка, милиметър по милиметър и шев по шев. Това се отнася до подхода на adidas за пресъздаване на самите оригинални ретро Gazelles. Както много от силуетите на марката, Gazelle се превърна в класика в линията Originals. Тя е възприета от различни субкултури и модни тенденции, като остава актуална и привлекателна за поколенията.

adidas Originals

Историята на adidas датира от 1920 г., когато основателят ѝ Адолф Даслер започва да изработва спортни обувки в пералнята на майка си в Херцогенаурах, Германия. Първоначално известен като "Фабриката за обувки на братя Даслер", Адолф и брат му Рудолф работят заедно, за да създадат иновативни обувки за спортисти. Обувките им получават признание за своето качество и производителност, което води до първия им голям пробив по време на Олимпийските игри през 1936 г., когато американският спринтьор Джеси Оуенс печели четири златни медала, носейки техните шпайкове. 70-те години на миналия век са още един крайъгълен камък за adidas с пускането на емблематичните Superstar маратонки, отличаваща се с характерните си черупкови пръсти и кожена горна част. През годините марката продължава да прави нововъведения и да си сътрудничи със спортисти, дизайнери и известни личности. През последните години adidas разшири обхвата си отвъд спортното облекло, навлизайки в сферата на начина на живот и модата. Ангажиментът на марката за устойчивост също е ключов фокус, като инициативи като "Adidas Better Place Program" целят да намалят въздействието върху околната среда чрез отговорни производствени практики и рециклирани материали. Днес adidas е една от водещите световни марки за спортно облекло, известна със своите иновации, стил и непоколебима отдаденост в подкрепа на постиженията на спортистите.

1 от 2